pátek 23. prosince 2016

Španělsko druhý den

18.12.2016 neděle

    Noc nebyla dobrá, hned vedle nás se postavil osobák a burčel  na motoru, aby mu nebyla zima, ale přitom parkoviště bylo dost velké a i docela volné. To bylo jako naschvál.  Dlouho do noci jsem nemohla usnout. Konečně ticho, asi odjel a já zaspala.  Budíček v sedm třicet, nebyla jsem dostatečně vyspaná. Venku je ještě tma a dva stupně pod bodem mrazu.
  Po snídani vyrážíme dál na hranice s Německem, které pouze projedeme. Na hranicích s Francií dorážíme v 17 °° hod.  Pokračujeme dál  za neustálé mlhy a námrazy na stromech.





       V 19.30 hod. zastavujeme na dnešní nocování, na malém parkovišti u dálnice.
Zastavíme a tma, nebylo nic vidět, snad ani na špičku nosu. Docela mě přešel strach, parkoviště  až na jeden kamion bylo opuštěné.  Celou noc jsem byla ve střehu, takže zase nic moc naspané. Obdivuji manžela, že spal v klidu.  V dálce bylo slyšet houkání sýčka, poslouchám a konečně usínám.

     Dnes najeto 635 km.

Žádné komentáře:

Okomentovat